Troligtvis tröttnat.

Faktiskt, på att sitta vid datan.. Orkar inte jobba mig på facebook
eller lägga ner värdefull kalas-tid på att skriva om saker jag kanske
inte kommer hinna pga av data sittande.
SRF förra veckan va riktigt nice trots penicillin knaprande och lite för
mycket kyla för min smak. Aerosmtih var dock magiskt (oj nu börjar
det användas seriösa ord).

I fredags blev det rockbaren, när bandittöntarna inte ens känner
igen en Manowar låt blev jag seriöst orolig för mänskligheten.
Som söndagsmys blev det att göra sushi..
Nu skall jag äta lite räkor och götta te de så att säga med lite SATC.
Jag är lite för cool för att sova som alla andra ösregn.





Den första är tältet jag ville ha och det andra är det R köpte
istället. Lugnt för mig dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0