Skönt med en lugn dag.

Helt klart bästa sättet att spendera en söndag, att bara mysa i pyjamasbyxor
och ta det lugnt. Kom hem 6 i morse från jobbet, fast det var sjukt kallt
och jag var rätt trött var det mysigt att gå längs bryggan när det började ljusna.

Mycket finns att säga om mig men jag är en nattmänniska helt enkelt.
Mysigt med brunch med Mamma idag, bärsmoothie och svart kaffe. Mums!
På jobbet igår var jag helt isolerad från allt vad melodifestivalen innebär,
tack och lov för det men nu blev jag uppdaterad.

Tänker inte lämna några ingående komentarer om katastrofen. Det är
bara synd att alla svenskar är så dumma att vi skickar så dåliga bidrag varje år.

När skall ni lära er? Frånsäger mig allt ansvar, när Sverige skämmer ut sig i Norge!!


http://nancyandi.blogg.se/images/2009/dsc_0014red_63214782.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0