Chai & the city

Dags att sminka i ordning sig och dra sig in till stan för att fika med min pärla.
Hon skall snart ut i världen och resa runt jääätte länge.
Kommer saknar henne, hoppas hon inte bli kvar i nått spännande land.
Krypa upp i en gosig kofta och en stor kopp chailatte och en bit hallonpaj.
Känns verkligen som ett utmärkt sätt att spendera en kall höst kväll på.
Skall nog hinna gå ett varv i stan och kika på lite grejer också.
Behöver mer mappar till alla mina papper och en ny ansiktsmask.
Funderar på en djuprengörande chokladmask.

Kommentarer
Postat av: malin

Det här kommer nog låta lite knäppt, men såhär på fars dag och med tårar i ögonen gör jag ett försök.



Jag hittade hit via stina-lees blogg där du för ett år sen kommenterade hennes inlägg om att förlora en förälder. Jag har också förlorat min pappa, och om du skulle ha lust att prata kan du gärna skicka iväg ett mail.

2010-11-14 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0