I högtalarna..

http://juliasworld.files.wordpress.com/2006/03/mango.jpg
Kom på att jag har två mangos hemma, kvällen är räddad!
Tänkte tända doftljus men om det luktar vanilj i hela lägenheten
känns det som de stör om man skall äta mumsig mango.
Tycker inte ni de? Att om en annan doft tar över så blir de bara fel?

Sitter och lyssnar lite på Raubtier, jag vet att dom härmar Rammstein
och tydligen skall dom vara riktiga knasbollar eller byfånar enligt E men
jag gillar faktiskt den här låten.
Aja jag kan iallfall stå rakryggad, för att jag står för det jag gillar.
Även om många andra inte gillar samma som jag..
Många andra vågar ju inte stå för vad dom gillar, tycker eller tänker.

Nee om man skulle kolla lite lägenheter.
Skulle vilja bo i nått tufft område, typ Glenndalen hade känts rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0