Kickstart my heart, head and day.

Godmorgon, god förmiddag eller bara hej till er som inte lagt er än.
Har två mangos och en ananas uppskurna i fina kuber i kylen.
Skar upp dom igår och tänkte att jag behöver lite vitaminer.
Planen var att mysa med frukt och film men så blev det inte.
Blev så många goda buffalowings att jag inte orkade någon frukt.
Är inte en sån som trycker i mig mer mat om jag inte orkar, mår bara
så illa då. Helt onödigt!
Hmm vad skall ja göra med frukten? Göra en smoothie, kanske äta
den med yoghurt? Till dom båda behövs dock yogurt och sånt lirar vi
inte med hemma hos mig.
Det blir färsk frukt och en kopp svart kaffe!
Efter det väntar en massa telefonsamtal och sen in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0