Watch the beauty of all your lies passing right before my eyes..

Passade på att ha lite minispa här hemma. Blev så sugen efter jag
tog en kvällsfika som blev en nattfika med E i tisdags.
Vi kom in på att vi borde åka till hagabadet och spa-a någon dag.
Känns verkligen som det behövs, bara koppla av med en kompis
och ha det bra.
Men tills dess får jag pyssla lite här hemma.
Det blev inpackning från Redken (påminn mig att jag måste boka
tid hos frisören). Är i stort behov att ny frisyr över ett glas champagne.
Ansiktsbehandling med mina favoritprodukter från Lancomé.
Älskar deras hudvård, eller så älskar jag nog allt dom gör faktiskt.
Mina små tår fick även lite kärlek från Bodyshops pepparmintfotserie.
Ett inlägg om mina favorit produkter all time finns i planeringen.
Nu blir det senaste avsnittet av Gossip Girl.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0