Dags för make..

Nu luktar mina tår pepparmint.. Fötterna måste få lite kärlek
annars orkar dom inte dansa hela natten i höga klackar.
Fila, lite skrubb, kylande fotspray, ljuslila lack och lotion.
Ikväll blir det party med Stena folket.. Kul och träffa alla igen.
Borde nog börja fixa mig lite, vet inte hur jag skall göra med håret.
Lika bra o va ute i god tid, hatar o stressa i sista sekunden och gå
ut som känna mig halvklar.

Funderar på o leta i kylen efter lite gott från gårdagen.
Det va manchego, tryffelsalami, fransk champagne som stod på
menyn. Plus massa annat mums..

Nu skall jag dra på lite Watain och dansa ut i köket.

http://3.bp.blogspot.com/_QKIalJtvgO8/SwTv63TNYOI/AAAAAAAAJBA/psqHRJK1bz0/s1600/champagne_bottle-783813.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0