Nu jävlar är det krig!

..efter 4 tvättar och destå mer arga ord är det fortfarande kaffefläckar
på mina älskade converse. Kanske borde köpt svarta men det spelar ingenroll.
Bara för att dom är vita förtjänar dom inte sånt som elaka kaffehällningar.
Så nu har jag tagit i med hårdhanskarna och plockat fram blekmedlet och en
gammal tandborste. Nu är det krig mot kaffefläckarna.
Måste sluta va så klumpig och spilla saker också.
Är som en treåring när jag dricker eller äter :)
Men men skall slänga in dom snabbt i tvättmaskinen och rusa till gymmet.
Blir dock MLR träning.. Jag som behöver träna armarna. Märkte det rätt
tydligt på PD träningen förra veckan. Goa förkortningar.
Ikväll blir det ett glas vin med brudarna runt Linné-sidan av stan.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0