Perfect sunday!

http://godoc.files.wordpress.com/2010/08/vitamin-well-antioxidant.jpg?w=400&h=613



Här sitter jag och dricker vitaminvatten och skall snart till stan igen.

Önskar att alla söndagar vore lite som denna. Vaknade utan huvudvärk.
Ett stort plus, hatar huvudvärk.!
Jag och L drog inte till stan för att möta upp Sofia, Tobbe, Daniel och
Chris för en lunch bestående av kebabtallrik.

Sen drog vi till Condeco för en kaffe, Linn va tydligen inte så sugen
efter som hon hällde ut sin över mina nya vita converse.
Efter de blev det lite shopping, de behövs alltid.

Nu skall jag till Manana för att äta söndagmiddag med min söta familj.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linn

vadå drog inte till stan? du får ta bort "te" så blire rätt.

påtal om te så var jag nog mer sugen på det istället för kaffe. (så där har du anledningen till att mitt kaffe hamnade på dina skor, dom såg mer sugna ut)

2010-09-27 @ 16:43:43
URL: http://thestalemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0