Breakfast in Mar Vista

Sitter här vid köksbordet och äter en sen frukost. Vaknade vid 11-12 men låt
och drog mig och kollade på ett avsnitt Big Brother.
Iq-befriat jag vet men det är intressant och se hur människor beteer sig i
sådana situationer.
Har blivit en riktig frukostmänniska på senaste. Innan åt jag aldrig frukost.
Hatade mackor och allt som räknades som frukostmat.
Nu tycker jag det är super mysigt och göra en stor frukost och mysa länge.
Skall försöka få med mig S på långa söndagsfrukostar när jag kommer hem.
Igår var det pool och grill party på Wilshire.
Gjorde sjukt goa grillspett och drack iskall öl. Missade dock att ta kort på
min nya klänning men men, jag och J var awesome snygga iaf.
Körde drive thru på Jack in the box på vägen hem, så värt!
Det bästa är att jag mår som en prinsessa idag och sen skall vi äta söndag
middag och gå på bio. Nu blir det och försöka få lite pluggat.


Klart man kikar i Aftonbladet för att se om Sverige finns kvar där hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0