Har ju ändå inget bättre för mig..

Orka att allting skall ta tusen gånger längre tid när jag skall
göra nått. Håller på med min Business Application kurs och eftersom
jag har word på svenska blir det ingen ordning alls på det.
Så jag får försöka ladda ner engelska från deras hemsida = funkar inte.
Får leta ett bra tag tills jag hittar installations skivan och
äntligen funkar det. Bara att jag spenderat minst 30 minuter på nått
helt onödigt istället för att bara komma i gång med skolarbetet.
Nu kommer nästa projekt, ställa in marginalerna.
Min data räknar centimeter och inte inches så nu skall jag
googla på hur mycket en inch är så jag kan ställa in allt korrekt
och börja med den verkliga läxan.
Orka att allting skall ta tusen gånger längre tid när jag skall
göra nått. Håller på med min Business Application kurs och eftersom
jag har word på svenska blir det ingen ordning alls på det.
Så jag får försöka ladda ner engelska från deras hemsida = funkar inte.
Får leta ett bra tag tills jag hittar installations skivan och
äntligen funkar det. Bara att jag spenderat minst 30 minuter på nått
helt onödigt istället för att bara komma i gång med skolarbetet.
Nu kommer nästa projekt, ställa in marginalerna.
Min data räknar centimeter och inte inches så nu skall jag
googla på hur mycket en inch är så jag kan ställa in allt korrekt
och börja med den verkliga läxan.
Så det skall jag göra nu.. Kommer ha sån träningvärk i benen
imorgon efter styrketräningen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0