♥ ♥ ♥

Full fart och lite tid.. Skolan drog igång utan mjukstart.
Hann väl inte ens sätta mig ner på min plats innan läraren var inne
i programeringsprogrammet och började pyssla på min Computer
Sience. Alla mina kurser verkar super kul och intressanta.
Funderar på om jag skall crasha Computer application for buisness
imorgon. Har den kursen redan fast intensiv online med start vecka
10, eller om man skall läsa den en gåck i vecka på normal fart?
I måndags när jag kom hem från skolan väntade det ett stort paket
på mig som innehöll brev, ett jätte vackert halsband med en rubin i
och en t-shirt som luktade super gott.
Sen dök det även upp ett blomsterbud med jätte vackra rosor och
också luktade super gott. Så nu luktar det S och rosor i lägenheten.
Tänk att S kan få mig och känna mig som en prinsessa från andra sidan
jorden..


Kommentarer
Postat av: Therese

sicken kille du skaffat dig!! :D

2011-02-17 @ 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0