Film film film..

Skönt och bara ha en lugn dag, blir ibland stressad när jag inte får
gjort saker men idag har det gått bara bra.
A och M ville att jag skulle hänga med till någon klubb i Culver city
men vi skall ut och fira Lisa imorgon så det blir en lugn kväll med
massa film tänkte jag.
Snälla Lisa har gett mig massa filmer som jag skall kika på.
Lagade lite teriyaki nudlar till middag och hade även köpt massa
vitaminwater igår på Raph´s.
Tyvärr informerade Lisa som har läst Nutrition mig att dom är lika
onyttiga som läsk. Typiskt också!
Får fortsätta med mina iste istället, jag och Johanna har hittat våran
nya favorit, hallon/grönt te med antioxidanter.

Nu skall jag ta en lång dusch och sen krypa upp i sängen med massa
film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0