First day in school

Igår var jag och J på skolan för min check in, det innebar att jag skulle
visa mitt pass, mitt I 20 dokument som visar att jag är student och har
visum.
Sen tog vi bussen till third street och kikade lite i affärer. Älskar
Victoria´s secret och Forever 21. Även TJ Max som har grymt snygga inrednings
prylar.
Sen fortsatte vi ner till piren för lunch på Bubba Gump som skall föreställa
restaurangen som Bubba i Forrest Gump ville öppna. En restaurang med
bara massa räkrätter. Mums! Fick även en hel shaker full med dricka
som jag fick ta med hem sen. Blev fyra glas spetsad lemonade. Tjoo!
Sen fick jag vara lite turist så vi gick till Pacific park ute på piren och åkte
pariserhjulet med jätte fin utsikt över hela stan.
Idag var jag också i skolan för informations seminariet.
Gick en timme innan hemifrån för att komma i tid men tydligen tog det
bara 20 min från dörr till dörr så att säga.
Aja bättre o va ute i god tid. Blev dock irriterad för nu säger dom att eftersom
jag kommit hit så sent är det ont om klasser så jag hoppas verkligen jag
får dom klasserna jag vill ha. Hade känts så onödigt och läsa massa saker
jag inte ens är intresserad av.


Kommentarer
Postat av: S

Gud vad avundsjuk jag är älskling! Så vackert och fint! Och du är så snygg!!!! <3 !!!!

2011-02-04 @ 04:51:04
Postat av: Izza

Ååh älskar också forever 21 <3 :D

2011-02-04 @ 20:05:48
URL: http://izzabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0