Insikt

Började precis kolla på Valentine's day, några dagar försent men men..
Underbart mysig film. Är så glad att jag fick en riktigt amerikansk Valentine's
day. Trots att all kärlek kom från andra sidan jorden med blommor, smycke
och kärleksbrev.
Tycker att alla borde få vara lika lyckliga och ha så fina nära och kära som jag.

Dock slog det mig när filmen började när dom filmade över Santa Monica
och pieren. Min skola ligger ju precis där någon gata bort.
Imorgon skall jag trolivgtvis dit för middag och några drinkar.
Om jag inte skall till Hollywood och Sunset Boulevard.
Sen i filmen är dom ju i Venice.. Promenerar du 20 min ner på min gata så
är du där filmen spelades in.
Börjar inse att jag är mitt i staden där alla filmer man sett är inspelade.
Där det är normalt och möta Johnny Depp eller Blomman (Orlando Bloom)
Nu skall jag fortsätta kolla..

Här hamnar du om du fortsätter ner på min gata,
där L är duktig och joggar varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0