Möblerar om lite..

Spenderade söndagen med att gå och handla lite mat m.m.
och kvällen med att kika i skolans kurs katalog för
att hitta några roliga att läsa denna terminen.
Rätt fort tröttnade jag på att sitta vid bordet och tänkte
krypa upp i mysstol/fotöljen eller vad det nu är.
Rätt fort kom jag på att jag inte har någon lampa i de hörnet.
Så om Mohammed inte kan komma till berget, får berget komma
till Mohammed.
Har även hittat mina favoriter att dricka.
Småpåsar med iste och annat gott utan socker som innehåller
vitaminer och annat bra. Dom kostar 99 cent = 6 sek och då
är det 14 påsar i. Bara ta en flaska med vatten och skaka
lite. Skål!
Den till höger smakar apelsinjuice och innehåller massa
c vitamin och kalcium och isteet med persika innehåller
antioxidanter och koffein.
Här blir det inte läsk inte.
Spenderade söndagen med att gå och handla lite mat m.m.
och kvällen med att kika i skolans kurs katalog för
att hitta några roliga att läsa denna terminen.
Rätt fort tröttnade jag på att sitta vid bordet och tänkte
krypa upp i mysstol/fotöljen eller vad det nu är.
Rätt fort kom jag på att jag inte har någon lampa i de hörnet.
Så om Mohammed inte kan komma till berget, får berget komma
till Mohammed.
Har även hittat mina favoriter att dricka.
Småpåsar med iste och annat gott utan socker som innehåller
vitaminer och annat bra. Dom kostar 99 cent = 6 sek och då
är det 14 påsar i. Bara ta en flaska med vatten och skaka
lite. Skål!
Den till höger smakar apelsinjuice och innehåller massa
c vitamin och kalcium och isteet med persika innehåller
antioxidanter och koffein.
Här blir det inte läsk inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0