Natti natti


Fick handlat lite påvägen hem. Blueberrie bagels och creamcheese är
nog det bästa som finns.
Knasigt för en som aldrig ätit mackor innan.
Solcreme var också ett bra inköp eftersom solen ligger på ordentligt
på dagarna.
Johanna shoppade glatt allt som stod pomegranate på.
Shoppa skönhetsprodukter på 99 cent store känns rätt bra.
Då är det inte som Lidl eller ÖB i Sverige utan bra mat. Underbara USA!
Nu skall jag kolla på nya Harry Potter i mjukiskläder, Calvin Klein
pyjamas och S´s tröja som inte luktar honom längre efter jag missbrukat
användandet av den.
Hoppas jag lyckas somna eftersom jag skall upp så tidigt imorgon.
Sen blev jag sugen på Rainbow´s mozzarella sticks.
Jag är hopplös!

Kommentarer
Postat av: Erika Lundstedt

Vad kul din blogg verkar. kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Hoppas du har en bra vardag =)

2011-02-24 @ 08:51:01
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0