Resten av veckan

Innan Keyclub..

Att jag haft panik på skolan har jag ju redan skrivit om.
Att det är jätte svårt att få kurser nu såhär kort innan
skolstart och att kurserna försvinner i samma sekund som dom dyker upp.
Så det är väl lite det jag lirat med i veckan förövrigt, få ihop ett bra schema.
Har även övat på att steka amerikanska pannkakor till Johanna. Hoppas hon
blir glad över att bli väckt till en sån frukost. Blåbärs bagels är förövrigt det
goaste man kan äta.
Sen i tisdags blev det en sväng till Hollywood Keyclub för att kika på Ensiferum
och Finntroll. Kul att se så mycket folk i bara norska, svenska och finska bandtröjor.
Sen blev det att dra vidare till Rainbow och vidare på efterfest..
Runt kvart i 7 eller nått hoppade vi ur taxin här hemma, dock inte med samma energi
som vi hade när vi tog taxin in till Sunset.
Så det blev en lugn torsdag med pizza från Domino´s vilket seriöst är den godaste
pizzan jag ätit i hela mitt liv.
Har även hunnit tvätta två maskiner idag så nu tänker jag krypa upp i sängen, se ett
avsnitt Gossip Girl (Lisa har nya som hon gett mig) och sen nana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0