Sushi & Transformers 2

Tjingeling badring!
I lördags regnade det hela dagen men som en sann viking gick jag både
och storhandlade och gav mig senare ut till Santa Monica för att först se
hur Carro bor och dricka lite bubbel.
Sen tog vi vårt lånade paraply och gick igenom några vattenplölar ner till 4th
för att äta kanon god sushi. White tuna är awesome samt sjögrässallad.
Sen kilade vi till Cabo för starka happy hour drinkar för att senare traska
ned till Makkai vilket kändes alldeles för mycke köttmarknad.
Tess blev lessen, jädd :/
Sen ringde jag till S när jag kom hem för att pladdra på i si så där två timmar.
Ledsen älskling! ♥
Igår blev det film och fruksallad. Transformers 2, awesome!!!
Fanns även jordgubbar och blåbär kvar till min yogurt i morse.
Fast idag har jag bara pluggat och städat så inge kul uppdatering där inte..


Kommentarer
Postat av: S

<3

2011-02-22 @ 09:33:17
Postat av: Winnie williams

Hej, fick tips om din blogg på Study international facebook sidan? Läste att du befinner dig i Santa Monica just nu.. Gud vad glad jag blev av att höra de, de e nämligen så att jag har precis påbörjat min ansökan till SMC, jag är i de tidigaste stadiet än så länge, precis skickat över dem viktigaste dokumenten till csn, jag hoppas på att vara i soliga california så snart som möjligt, Blir nog innan aug nån gång för att de e då höstterminen börjar eller hur? Undrar om du skulle kunna tänka dig att svara på lite frågor då o då? Kanske via facebook? Skulle verkligen underlätta för mig en hel del.., Väldigt fin blogg:)

2011-03-02 @ 05:49:01
Postat av: Vingla

Winnie:

Hittade dig inte på facebook. [email protected]

är min e-mail, så kan vi höras där. :-)

2011-03-02 @ 10:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0