Varför?



Sitter och lyssnar på Kiis FM, jaa jag lyssnade på Bandit förut men vad
skall man göra om man vill ha radion på och inte vet någon amerikansk
radiokanal. :(
Haha sitta i Los Angeles och lyssna på Bandit rock.
Som tur va kom Lisa hem som vägledde mig till en radiokanal.
Dock tycker jag att deras musikval är lite osäker men det funkar
tills vidare till jag kan bestämma mig vad jag vill lyssna på vilket är exakt
nu. Alice Cooper blir det eftersom han kommer till Finland och Norge i sommar.
Åååh vad jag vill dit och se honom!!! Fast om jag lyssnar på massa Alice Cooper
kanske jag blir depp om jag inte lyckas ta mig dit.
Tror Mamma tycker att Hondis är för liten för att följa med mig ända till Oslo..
Men om hon följer med?? Hmm..
Det jag kommit fram till av radio lyssnandet är att de finns så mycke fina låtar
som förstörs av massa dålig rap och skit. Som dessa tex.
Älskar dom men så fort killen börjar rappa är hela låten förstörd.
Nu skall jag programera Alice i underlandet som står på händerna. Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0