Mer uppdatering

Gårdagen blev lugn, efter frukost packade jag upp och kollade på
film medans Johanna pluggade. Sen gick vi och handlade lite mat
och jag fick ätit en corndog. Man måste ju testa på allt som är
nytt nu. Sen har ju USA alla hjärtans dag flipp så affären va fullt
med kärleksprylar så jag och Johanna kommer väl sitta med varsin
chokladask och kolla på romantiskafilmer och deppa ihop.
Valentines day kanske borde passa, den spelades ju in här i närheten.
Ikväll kanske det blir att dra till en kompis till Johanna som har
fest eller rättare sagt maskerad med hipster tema. Wtf är en hipster?
Hur klär man ut sig till en sådan? Får återkomma med bilder när jag vet.
Gårdagen blev lugn, efter frukost packade jag upp och kollade på
film medans Johanna pluggade. Sen gick vi och handlade lite mat
och jag fick ätit en corndog. Man måste ju testa på allt som är
nytt nu. Sen har ju USA alla hjärtans dag flipp så affären va fullt
med kärleksprylar så jag och Johanna kommer väl sitta med varsin
chokladask och kolla på romantiskafilmer och deppa ihop.
Valentines day kanske borde passa, den spelades ju in här i närheten.
Ikväll kanske det blir att dra till en kompis till Johanna som har
fest eller rättare sagt maskerad med hipster tema. Wtf är en hipster?
Hur klär man ut sig till en sådan? Får återkomma med bilder när jag vet.
Om vi orkar ta oss dit vill säga. Vi båda är rätt sega och film i Simons
tröja lockar.



Här blev de bara mat bilder, gigantiska baguetter jag hittade
på Voms, min corndog och våran grymma frukost.
På Wade street lirar vi med ägg och grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Elina

Så roligt för dig baby vill me bo där det är varm. saknar dig redan. Ha det så nice :-)

2011-01-26 @ 14:35:13
URL: http://shecreature.blogg.se/
Postat av: Emy

:) Gött Tess! Hoppas du har det bra där borta! Kram kram

2011-01-28 @ 07:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0