...

Så vad har jag gjort det senaste. För att slippa betala för internet hela juli
sa jag och J upp vårt internet illa kvickt.
Har inte haft tid eller ork att traska till nått café stup i kvarten.
Senaste veckorna har innefattat plugga inför finalsen och städa och förbereda
för att flytta ut ur lägenheten.
Hunnit bli vansinnig när landlorden går in för o visa lägenheten när jag sover
utan att höra av sig till oss innan. Vilket han gjorde tre gånger till efter det.!!
Så vad har jag gjort det senaste. För att slippa betala för internet hela juli
sa jag och J upp vårt internet illa kvickt.
Har inte haft tid eller ork att traska till nått café stup i kvarten.
Senaste veckorna har innefattat plugga inför finalsen och städa och förbereda
för att flytta ut ur lägenheten.
Hunnit bli vansinnig när landlorden går in för o visa lägenheten när jag sover
utan att höra av sig till oss innan. Vilket han gjorde tre gånger till efter det.!!


Sista Dominos, massa goa grejer, sista kvällen i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0