Sammanfattning

Saker jag inte kommer sakna med USA: Alla extra charges överallt.
Det priset du ser är aldrig det du får betala i slutändan. Kulturen här är så falsk.
Grundtanken är att luras och sätta folk i skulder gärna med kreditkort.

40+ Mexare i bil. Minst två gåner om dagen åker dom förbi och tutar
(jag flyger i luften av skräck direkt) och visslar och skriker efter en.
Vad vill ni uppnå? Nej jag är inte singel, vill inte berätta vad jag skall
göra ikväll och NEJ jag vil definitivt inte hänga mer er. Tror ni på allvar att
vi tjejer verkligen ens överväger det? Alla andra oftast pårökta nötter på
gatan som beteer sig som Mexarna i bil fast kommer fram på gatan/bussen/caféer.
Åldrarna här varierar faktiskt och kan otroligt nog ibland röra sig lite närmare min
egen men fortfarande nej. Skulle jag skriva ner alla skumma historier om killar
som kommit fram till mig och mina vänner här hade jag fått skriva en hel bok.
(men din pojkvän behöver inte vetavarianten tex) För att kort sammanfatta:
Nej jag vill inte hänga med dig för att du random frågar mig ute på gatan.
Det är bara creepy!

Dåliga tvättmaskiner som aldrig tvättar rent. Bild bevis nedan.
Dom är nytvättade och hade inte röda fläckar innan jag stoppade i
dom i maskinen. Bara lite grå/svarta under.


Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-08-14 @ 23:39:36
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0