Lyssnar nästan på Aerosmith

Ledsen för dåligt uppdatering. Har haft mycke med allt möjligt
speciellt skolan och sen har jag fått ont i foten så allt tar tusen
gånger längre tid. Inget kul när man skall gå till och från bussen
när det är skit kallt.
Okej skall inte säga nått det är ju varmare här än i Sverige men
att inte ha någon jacka när det är under 10 grader här och inge
värme i lägenheten. Har sovit med kläderna på i tre nätter nu.
Tjoo vad bitter man kan låta men imorgon tänkte jag att det skulle
bli sol och varmt & att min fot skall va bra igen.
Johanna lyssnar på Aerosmith från sitt rum så då gör jag nästan
det också, det är bra. Gillar Aerosmith.
Skall dock upp kl 6 och klockan är 2 på natten :(
Men vad skall man göra när man är pigg och inte kan sova?
Slutar dock tidigt och sen är det helg för mig så då har jag massa
tid och plugga, sova och lägga upp bilder här.


Det är lär ju vara jag i skolan i morgon..
Lär se lika miserabel med alla mina böcker iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0