Man får ju inte va dum

Jag och J är som ni vet riktigt listiga efter vårt försök till kundvagns stöld.
Anledningen till att vi köpte 30 öl var ju för att vi skulle ha hemma och självklart
passade vi ju på och köpte massa mat oich grilla så vi skulle ha i flera dagar.
Man får ju inte va dum.
Vilket får mig att tänka på mitt ♥ när han va här och låg med öppen skjorta,
så jag frågar varför han har skjortan öppen vilket han svarar glatt: - Man får
ju inte va dum! Saknar honom så mycket men ändå glad att veta att jag
har så mycket kul att se fram emot också.
Gårdagen blev riktigt härlig, L kommer upp och har Dominos cravings och jag
beslutar mig att living on the edge lite och kör lava cookie och cola till frukost.
Busigt jag vet men sånt får man göra när man bor i Los Angeles.
Sen låg jag bara och kollade film hela dagen. Längessen jag tog mig tid och
bara slappade en hel dag.
Efter det blev det mer grillning, lika gott som dagen innan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0