Att folk orkar med..

Skolarbetet klart och snart skall jag gå och lägga mig. satt och kollade in Kellys blogg lite.
Hon hade tydligen inte uppdaterat sin blogg på några dagar och helt plötsligt startades ett nytt världskrig.
Dom första som började komentera var dom trogna söta läsarna som la in komentarer och hoppades att hon mådde bra och att inget hade hänt. Sen kom dom där puckona med komentarer så som din blogg har blivit tråkig nu slutar jag läsa.
Vadå om hon inte har tillgång till data eller bara tar det lugnt och är ute i det fina vädret skall hon få massa skit för de?
Nu tjfsar ju dessa grupper för fullt om det var rätt eller fel av Kelly att ha "blogg-ledigt"
Jag kommer aldrig våga sluta blogga om alla bli arga på mig för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0