Shopping och träning

Hej hej allihopa!
Än har jag inte gjort så mycket vettigt idag.
Druckit kaffe prata massa i telefon med vänner.
Sovit ut i min nya underbara säng. Känns som jag
kommit igång med inredningen i mitt rum.
Det blir en härlig blandning som bara en knasig designer
själv som jag förstår. Tanken med mitt rum är skandinavisk
grund med mycket romantiska inslag med babyrosa som
röd tråd genom rummet.
Tänkte lägga upp lite smakprov när jag är klar.

Sen skall jag till backaplan och fixa lite grejer.
Lämna in den trasiga datorn, lämna tillbaka en jacka
och köpa en sport bh till träningen ikväll.
Jajemenssan nu blir det hårdträning inför sm i vår.

Skall in i duchen nu. Hörs sen! Pussis..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh, tack för tipset. den ska jag testa :)

2008-09-04 @ 18:30:51
URL: http://pinkcandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0