Whatcha gonna do when you play with danger?

http://ametistazordegan.com/wp-content/uploads/2009/12/alice_cooper.jpg


Tingeling..
Sitter här med typ 5 projekt för mycke haha. Känns som lite min grej.

♥ Försöker lägga upp ett lämpligt jobbschema för denna månaden.
♥ Tänkte skriva ut massa snygga bilder och pyssla lite med.
♥ Tvätta mina converse som L hällt kaffe på.
♥ Fick bokat gaddningstid iaf.
♥ Kolla upp hur jag lättast och snabbast läser Engelska B
♥ Försöker svara på massa mail jag inte orkat svara på.
♥ Borde göra en ny bloggdesgin. Tröttnar alltid på o blogga om jag tycker designen är tråkig)
♥ Måste kolla upp visum och annat för ev. Usa tripp.
♥ Städa, ser ut som kaos här.
♥ Kolla nya gossip girl.
♥ Mysa med en Beck-film med Mamma.
♥ Hinna gymma lite?
♥ Färga ögonbrynen

Känns som jag inte får nått gjort. Lyssnar på Alice Cooper istället.
Så jävla värt o se honom live på Sonisphere. Lovely!
Just nu blir är de Hey Stoopid plattan som snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0