Mer bilder..

Här kommer lite bilder från hur jag bor. Fick även ett
underbart mottagande av Johanna och fisken Liam.
Pizza, öl och en cigg på det kändes helt rätt.
Jag var dock super nervös när jag skulle genom passkontrollen.
USA är ju kända för att va cranky på allt möjligt men han va
jätte snäll och frågade hur jag mådde och om det var första gången
i USA. Sen sa att att jag inte borde va nervös osv.
Jag vågade inte säga att jag va nervös för att han skulle skicka
hem mig eller nått.
Här kommer lite bilder från hur jag bor. Fick även ett
underbart mottagande av Johanna och fisken Liam.
Pizza, öl och en cigg på det kändes helt rätt.
Jag var dock super nervös när jag skulle genom passkontrollen.
USA är ju kända för att va cranky på allt möjligt men han va
jätte snäll och frågade hur jag mådde och om det var första gången
i USA. Sen sa att att jag inte borde va nervös osv.
Jag vågade inte säga att jag va nervös för att han skulle skicka
hem mig eller nått.
Utsikt från fönstret.



Kommentarer
Postat av: JANINA

Vilken söt blogg du har!

Allting bra med dig idag? (:

KRAM

2011-01-26 @ 06:28:17
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0