freaky friday? ;)

en helt vanlig fredag. sitter vid datan och kollar massa onödiga saker.
funderar på att börja träna men det verkar som att alla föreningar tränar på helger.
det är inte speciellt bra eftersom jag jobbar varanan helg.
känns lite segt att jag måste jobba imorgon. känner mig för trött för det.
men men annars har jag inga pengar så..
tror ja inte kunde hitta någon mer opassande titel för inlägget =)
vem vet de kanske händer saker innan dagens slut.
är lite gnällig för att jag glömde min mumsiga tomatsoppa hos pojken igår.
hade verkligen velat ha den nu.

Kommentarer
Postat av: Little darling

Ha en superbra helg :}

2007-10-12 @ 16:12:42
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0