Gå ALDRIG mer till On-Off!!!

Hej hej.
Nu mår jag lite bättre eller rättare sagt mycket bättre.
Fast jag är så in i helvete jävla arg (ursäkta mitt språk).
Mitt dator problem har ni nog följt sen i Mars någongång
och idag när jag skulle åka för att (trodde jag) få en ny
kommer dumfan och säger glatt: 
- Det är inget fel på din dator säger verkstan.
Varför har jag isf. åkte fram och tillbaka och väntat i timmar
om det inte är något fel? Fick vänta i en och en halv timme
i buktiken innan dom kunde tala om det.
Usch vad arg jag är!!! Så otrevliga och arroganta dom var
vill jag aldrig sätta min fot där. Fyfan!!!
Dom anklagade mig att hitta på felen för att få pengar!
Ett tips till er läsare, gå ALDRIG mer till On-Off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0