Bada i champagne!

Helt underbar dag igår. Va iof. toknervös för alla tre proven vi skulle göra.
1 - Drinkprov 2- Teori typ tillverkning och allt och 3 - Praktiskt.
Blev typ tårögd när jag fick tillbaka provet och såg vad det stog. 99.2%?!?!?
Trodde det knappt var sant.
Sen gick det utför ;) Middag och massa öl och drinkar.
Sen blev det att dra vidare med eget bord med massa flaskor champagne.

Galet tror jag lyckades spilla ut minst en halv flaska i allt dansande och
skålande. Nu stinker allt, kläder, väska och hela jag champagne. Lovely!

Sen blev det efterfest med Margaritas och poker. Tips! Bli aldrig hungrig
5-6 på morgonen på en lördag. Inget är öppet!
Framåt 8 på morgonen gav vi upp matletandet. Fuck det är en storstad de
här! Och så tog vi taxi hem istället.

Ännu bättre att jag skulle upp tidigt och bruncha med Farmor några timmar senare.
Pinsamt läge. Mådde så grymt kasst. Har legat sängen hela dagen och det skall jag
forsätta med. Bilder om jag lyckades ta några kommer.
Puss!

http://blog.wineenthusiast.com/wp-content/uploads/2008/12/champagne_toast.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0