Friday night in..

Jiao är trött och har alldeles för mycket att göra för att vara ute och
roa mig såhär på en fredag. J tyckte jag skulle följa med och fira
hennes kompis med 80-tals tema osv. på Sunset och Keyclub mer
exakt. Blir inte förvånad om det dansas ner till Rainbow senare.

Idag har jag varit på sjukhuset och hämtat papper som skall skickas
till försäkringsbolaget angående min fot.
Hoppas det blir ordning på det för man vill ju inte ha en sjukhusräkning
och betala när man bor i detta landet.

Sen har jag och L mumsat pizza (idag igen?) och försöker hitta motivationen
till att plugga och ta tag i det jag måste göra.
Har inga nya bilder så jag lägger upp en på mig och S.
På måndag kommer han hit och myser med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0