Tråkig med ingen rubrik

Här kommer massa uppdatering på en gång.
Kommer bli lättare och uppdatera när jag och
J fixat internet i lägenheten. J har haft så
mycket i skolan så att köpa mobil till mig och
fixa internet har varit lågprioriterat.
Hoppas verkligen hon får A på denna kursen,
det har hon förtjänat.
Så vad har jag gjort sen jag kom hit.
I torsdags var vi på Barney's och åt.
Dom har typiskt amerikansk mat som hamburgare,
ribbs, mac n cheese osv.
Massa motorcyklar överallt. Dock så höjde dom
musiken så mycket att jag fick ont i öronen
så jag satt demostrativt och höll för öronen.
Det gav resultat och dom sänkte igen.
Det var högre musik än Sticky och Rockbaren
och då förstår ni hur högt de va.
Sen blev det några margaritas på Cabo innan
vi åkte hem.
Här kommer massa uppdatering på en gång.
Kommer bli lättare och uppdatera när jag och
J fixat internet i lägenheten. J har haft så
mycket i skolan så att köpa mobil till mig och
fixa internet har varit lågprioriterat.
Hoppas verkligen hon får A på denna kursen,
det har hon förtjänat.
Så vad har jag gjort sen jag kom hit.
I torsdags var vi på Barney's och åt.
Dom har typiskt amerikansk mat som hamburgare,
ribbs, mac n cheese osv.
Massa motorcyklar överallt. Dock så höjde dom
musiken så mycket att jag fick ont i öronen
så jag satt demostrativt och höll för öronen.
Det gav resultat och dom sänkte igen.
Det var högre musik än Sticky och Rockbaren
och då förstår ni hur högt de va.
Sen blev det några margaritas på Cabo innan
vi åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0