Once you've won you have to go on winning..


Ikväll blev det middag och Sunset Boulevard på operan.
Innan det blev det middag ute. Var sugen på Swedish Taste (bild ovan)
men eftersom deras meny var så tråkig blev det alla opera arbetares
stamhak Lilla Bommen istället. Varför la jag inte upp en bild på de istället?
Entrecote med tryffel sky och karls johans creme (moget att skriva vad
man äter men jag var så lyrisk över denna smaksensation så nu blir de så).
Just kött med någon form av svamp variant är ju en av mina favoriträtter.
Självklart med gott rött vin till.
Sunset Boulevard levde upp till mina förväntningar. Dock blev jag lite
besviken när Joe Gillis sjöng ledmotivet för hela musikalen saknades
det tryck från både huvudrolls innehavaren och orkestern.
Den låten är ju viktigast i hela musikalen.
Annars var de super bra. Passa på och se den när nu när den går på operan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0