My new friend Barney..

Kom hem för en stund sen från Ocean Park Blvd.
Var som sagt på The Counter Burger med N och M. Har ätit dom godaste
pommes i hela mitt liv, sug på den du Pommes Knotan. Skall börjar
kalla Knotan för Pommes för hon är lika smal som ett pommes :)
Åter till ämnet, vi pratar om pommes med parmesanost, rosmarin och
persilja. Nam nam nam.
Skall äta där varje dag, så de så!
Gjorde även en Tessi burger med bacon, avocado och ananas med
rosted garlic aioli på.
Längessen jag åt så gott. Tyvärr hade inte frozen yogurt stället öppnat än,
M berättade att det stått "opening soon" i ett år nu.

Så det blev det Starbuck's där dom aldrig kommer lära sig vad vi heter.
Dom skriver ens namn på koppen så ropar dom ut en vitchoklad latte
till Tess tex.
Tydligen heter Marke Monica och jag heter Chelsey. Dom hör inte vad vi säger.
Eftersom N diskuterat namnet Barney gav vi henne det som nickname.
Så hon inte skulle känna sig utanför med sitt riktiga namn.
Känns bra, har alltid velat ha en kompis som heter Barney.

Tjoo nu skall jag plugga programering och gå upp 6 imon..

Ett berg med colseslaw..
Barney & Monica

Kommentarer
Postat av: the frie

The frie låter mer internationellt. Smal och full av transfetter

2011-03-07 @ 15:49:36
URL: http://thestalemate.blogg.se/
Postat av: the frie

The frie låter mer internationellt. Smal och full av transfetter

2011-03-07 @ 15:49:57
URL: http://thestalemate.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra?:)

2011-03-07 @ 16:40:06
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0