Mitt ända försök till stöld

Planen var ju att jag skulle till Universal med C och hennes roomies men
efter glömda kreditkort i Costa Rica och tjuriga hyrbils firmor blev det
uppskjutet och jag och J beslutade oss för att grilla goa grejer.
Eftersom fenomenet engångsgrill inte är lika vanligt här ringde vi till Vons
och frågade innan vi gick dit. Dom sa absolut har vi de och vanliga grillar så
vi traskar glatt iväg efter jag sagt åt Alexander att han skulle gå och lägga sig.

När vi väl kommer dit skakar dom på huvudet och har inga grillar.
Jag blir självklart arg som ett litet bi och J surar en stund tills vi testar om
Rite Aid har grill (vilket är mer ett apotek).
Visst har dom grillar när, även engångsgrillar så jag och J slår glatt till på en
stor vanlig grill och glömmer alla engångsplaner.

Sen kommer ju frågan hur vi skall få hem denna inklusive kol och mat.
Jag som tillhör dom ärliga har aldrig stulit nått men vi beslutar att stjäla en
kundvagn. Eftersom vi ändå har en vagn att köra hem allt i fyller vi den
med massa gott och ett lock med 30 öl osv.

Vi känner oss riktigt listiga tills vi upptäcker att det är någon spärr på vagen
som gör att vi inte kan köra den ut från parkeringen.
J skickar in mig i butiken för att fråga killarna bakom oss i kön om skjuts
hem och visst ville dom hjälpa oss stackars damer i nöd.
L bara skakade på huvudet när vi kom hem riktigt nöjda över vårt köp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0