Kopierar ett inlägg från Elina för att se hur de ser ut

En sak vill jag bara säga gör inte hemma tatueringar. Vist det är jättebra att det är billigt. Men om tatueraren är ny så brukar dom oftast vara väldigt "upp och ner" bara för dom har gjort någon bra tatuering behöver inte det betyda att din blir det. Som i mitt fall. Sen även om nålar och är nya och rena så ska maschinen va steriliserad och oftast har man ingen autoklav eller något som steriliserar den och det kan sprida blodsjukdomar med. Så gör inte samma mistag som mig om du inte kan leva med om du skulle råka få en ful tatuering.
Jag älskar min även om det är sveriges fulaste. Men vist tanken har ju slagit mig att gå och rätta till den, men det är bara för att se ordenklig ut. Så gå till en studio om du ska pierca och tatuera dig...

Kommentarer
Postat av: Tess

Wow vilken tuff blogg du har!

2010-11-16 @ 04:29:10
Postat av: Elina

woho assnice haha :-P

2010-11-16 @ 22:35:26
Postat av: tess

hejhej

2010-11-17 @ 00:01:24
URL: http://vingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0