seriösa shoppingproblem

Jag tog en fika istan igår med Ida mysigt värre. Latte och varmmacka med skaldjursröra. Riktigt mumsigt i regnvädret. Det borde vara lag på att de inte får regna såhär mycket i Sverige. Sen började vi gå i affärer. Det slutade dock rätt illa för mig eftersom ja inte kan hålla tassarna i styr när ja shoppar.


Vad jag fick med mig hem igår:

* Kornblå knästrumpor från Lindex
* Två tröjor från Cubus
* Grå/svart leopard linne från Cubus
* Rosa spets bh från Cubus
* Underklädes set (rosa med grå/svart leopard kant) från Cubus
* Pärm (den behövde jag faktiskt till skolan)
* Julklapp till Pojken * Örhängen som ser ut som nitar från Glitter
* Fyra små ögonskuggor i bruna nyanser från Kicks
* Rosa locktång från Babyliss
* Svarta pums från Din sko


men nu kommer jag iaf. vara jätte fin eftersom jag åker till Uppsala om några timmar och sen vidare till Stockholm sen. Där får jag shoppa vidare.. Kommer hem på Tisdag igen.
Kommer sakna Pojken massor.

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0