Välkommen till min lilla kub!

Började blogga för två och ett halvt år sen fast då under
annat namn. Tröttnade på det namnet efter lite mer än
ett år och September 07 bestämde jag mig för att byta
blogg till Vingla istället.

Jag har aldrig varit så mycket för bilddagbok, facebook
eller helgondagböcker eller vad nu folk väljer att
använda för att nå ut med sina åsikter. Eftersom jag vill
ha nått där jag kan skriva ner mina åsikter och även
lägga upp bilder på en egen designad sida känns ju en
blogg rätt självklart.

Det här är ingen modeblogg eller vad de är nu som är så
modernt. Det är min lilla kub där jag sparar mina åsikter,
bilder och tankar. Sen eftersom folk finner mitt liv väldigt
intressant gör det ju inget att det ligger uppe så att alla
kan läsa det. Mitt fabulous life in pink! Hahaha!


Vingla?
Vingla har alltid varit det namn jag använt på internet.
Min första email, msn, comunitys osv. Det var väl typ när man
va 10 år gammal men har levt kvar. Det var även det jag
valde att döpa bloggen till från första början.
Sen ville jag helldre att den skulle heta Tessprincess som
är det smeknamn min pappa kallar mig. Det slutade med besluts-
ångest och det fick bli båda namnen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0