Förlåt för min åsikt

Satt och läste lite bloggar igår och blev så förundrad av en tjej som jag enligt informationen var från Göteborg.
Hon satt och pratade vitt och brett om att hon aldrig tänkte åka på festival för att hon ville verkligen inte knarka i en lerpöl med massa drägg.
Jag ställer mig då frågan, om du aldrig varit på en festival hur kan du då veta att alla är drägg och sitter och knarkar i varsin lerpöl?

Jo visst finns det väl sådana fall också, fast jag då aldrig sett dem. Visst en del  på festivaler prioriterar väl kanske inte sin hygien heller men för ni som inte är trogna festivalbesökare vet att det finns både duchar och vanligt vatten toaletter till förfogande. Och många festivaler sprider ut halm eller träspån för att undvika lera.
Folk som åker på festival och betalar flera hundra eller till och med tusen kronor för en festivalbiljett åker inte dit för att bada lerbad och knarka utan för att umgås och kolla på bra band.
Tro mig, tyvärr vet jag vad ja pratar om. Förlt för mitt gnäll men jag vilk ha fram min åsikt och blir irriterad på männikor som yttrar sig i saker dom inte vet något om.

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0