Nya naglar

Hade tråkigt i tisdags så jag tänkte att fina naglar mår man alltid bättre av, tyvärr har jag inte hunnit ta kort på dom föränn nu.
Just för tillfället är jag helt förälskad i kombinationen lila och guld så jag tänkte att det blir de.
Sist hade jag ju zebrarandiga naglar. =) Synd att jag missade att ta bild på dem.
Var förövrigt jätte lätt att göra. Målade bara naglarna vita (tre lager för att dom skulle bli riktigt vita) sen tog jag ett svart lack med tunn pensel och målade ränder så orakt jag kunde. Busenkelt.
Samma gjorde jag nu. Tre lager lila från Creative och sen ett guldstreck.
Måste tipsa er om Creatives produkter. Lite för att jag jobbat ihop med dom och använt deras produkter när jag jobbat själv men också för att dom är grymt bra.


 
Inga jätte bra bilder på mina naglar.
Kör på korta naglar denna månaden pga. att jag jobbat så mycket med
att göra ansiktsbehandlingar. Inge populärt med långa naglar som rivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0