Orka on off

Hej hej allihop!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, blev en jätte kort dag idag. Som tur e fick jag sjuts av J både till och från skolan. Blev riktigt lycklig när jag vaknade (hade sovmorgon till 11) och det var strålande sol, så det var bara att plocka fram skinnjackan och pumpsen och ge sig ut. Hann inte äta ordentligt innan skolan för dom ringde från on off!!! Jag hatar dom!! Nu säger dom att jag inte kan få min data föränn nästa fredag, alltså inte den som kommer nu utan nästa!! Jag e skit sur, ja lämnade in den för en mer än en månad sen. Får låna syrrans ett tag till.. Men men dom sa att jag skulle få ett presentkort på 500 där iaf. så det känns lite bättre..
Nu måste ja käka. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0