Shoppa och Casting

Självklart var det fika på Espresso House.. Måste verkligen börja leta seriöst efter studentklänning nu också.
Gått i affärer hela dagen men inte hittat nått passande. Bara massa annat snyggt men inget till studenten.
Sen blev det casting igen. Gick väl sådär. Det jobbet kändes inte 100 så jag försökte väl inte lika mycket som jag brukar. När det ingår att man skall vara värdinna på någon klubb efter visningen brukar jag backa.
Det är helt enkelt inte min stil att gå runt och se överlägset snygg ut och dansa på en liten scen för alla fulla killar.
Hoppas jag får gå bara visningen. Sen tog jag en fika med en av dom jätte söta modellerna där.
En gammal klasskompis flickvän. Upptäckte det när han va gullig och följde sin tjej till castingen.

Köpte massa inrednings prylar igår när jag var och shoppade också. Skall fota och lägga upp.
Bla en badrummsmatta från Hemtex samt ursöta örngott. Allt i rosa såklart.
Sen blev det pizza och myskväll med Pojken. Han blev lite fundersam eftersom det var till hans lägenhet jag köpte grejerna. =) Han vänjer sig vid allt rosa snart.

Nu måste jag sova, skall upp 7 och sen har jag prov.
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0