Trött efter helgen

Hej hej allihopa!
Det har varit fullt upp i helgen.
Satt ju och bloggade i fredags när Pojken helt plötsligt fått för sig att jag skulle komma dit så han bestämde att P och A.S skulle plocka upp mig en kvart senare. Eftersom dom körde fel fick jag gott om tid och göra mig iordning.
Det blev mys och vikingafilm, synd bara att huvudrollen såg ut och höra hemma på stureplan istället för en manlig viking. =D men men det var en smula komiskt iaf.

Sen igår blev det laserdom men allihop förutom Ira som är i Prag, miss u! Fast det va inge vidare roligt för att det var ett gäng killar som gick ihop mot mig och A.S o förföljde oss hela tiden där inne. Fruktansvärt jobbigt.
Sen blev det utgång, fast vi kom inte ut föränn rätt sent. Träffade några gammla skolkompisar från 6-an också.
Helt okej kväll blev det ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0