troublemakers & thomas "risen"

Fredagen tog en plötslig vändning. Jag hade ju tänkt vara hemma och ta det lugnt men som en blixt från klarblå himmel fick jag första symtomen av rastlöshet. Det började direkt efter Pojken fråga om jag skulle med han och J på spelning. Så på en halvtimme hade jag duchat, bytt om och sminkat mig och var på väg in till stan.
Mötte upp dom på centralen och promenerade till Storan, mysigt spelning va de iaf.
Sen kilade vi iväg till rockbaren. Efter en halvtimme kommer Pojken studsande och berättar att han blivit kompis med "skägårdsdoktorn" fast de va inte han men de va han i risen reklamen, ni vet godiset.
Eftersom vi inte vet vad han heter i efternamn döpte vi han till Thomas Risen.
Oj nu ropar Mamma att det är mat på g och ja är jätte hungrig.
Sen blir de parlamentet och flightplan =D

Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0