Tyskland

Till helgen blir det Tyskland för mig, självklart skall jag inte roa mig utan jag skall jobba på Kielfärjan. Dom har några gånger per år må bra kryssning så alla som gå ombord får kuponger att nyttja tex. fixa naglarna osv.
Så Stena Line har sammlat ihop massa olika branchfolk som kommer och gör det dom är bra på. Jag skall göra ansiktsbehandlingar och sminka, får se vad de blir mest av. Skall bli jätte kul och träffa massa annat folk som pysslar med liknande saker som jag och sen får vi en halv dag i Tyskland innan det blir att jobba på hemresan igen.
Lovar att lägga upp bilder därifrån, sen skall ni få bilder från den senaste plåtningen jag gjorde.
Var ju siluettmodell för en smyckeskollektion. Berättar med om den imorgon.
Puss


Kommentarer
Postat av: jessica

oj vad kul det låter :D

2008-04-17 @ 11:19:51
URL: http://li

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0