Ingen snö och pisskallt

Tjingeling badring..

Nu är jag hemma igen från Linköping där jag firat jul med lilla söta släkten.
Blev mys ute hos kusinen på landet men massa folk och massa mat
och självklart snö.
Bör byta ut min garderob till storlek 44 snarast känns de som.
Men men snart börjar jag jobba igen och då blir det ordning på de,
inte för att de gör mig nått med sallad varje dag.

Och här hemma är det ingen snö och skit kallt, ändå är jag så dum att
ja lovat R och ge mig ut och möta upp honom på hans grabbkväll.
Eller aa dom har grabbkväll men ja får komma i slutet och släpa hem
dom eller nått. Fick även lite prisuppgifter på mail ang. Island och de
verkar inte gå på en hel årslön iaf. :p Myyyys!

Borde hoppa in i duchen och se till att ja ser lite anständig ut iaf.
så typ hejdå eller nått!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0