Fredag

Hej hej bloggen.
Sitter här hemma och tar det bara lungt. Tror det blir de resten av kvällen också. Är inte så sugen på att dra ut.
Har vart lite nere dom senaste dagarna. Inget allvarligt men man orkar bara inte le hela tiden.
R kommer nog hit sen också. Iof. hade jag snackat med M om att kanske gå ut en sväng men jag får se hur det blir med de. Vi lunchade igår, hur mysigt som helst förutom att M fick massa hår i maten. Usch! Fast vi hade typ ätit upp allt och ändå slapp vi betala. Men ändå man blir ju jätte äcklad. Sen tog vi en kaffe på Condecco på Avenyn i solen och pratade bort några timmar.
Fast nu borde jag nog byta om innan R kommer. Springer runt i mina favorit pyjamasbyxor. Orka klä på sig när man bara är hemma och tar det lungt. Hörs sen! Puss!





Kommentarer
Postat av: Ida

hih, söt bild ^^

2008-07-18 @ 19:12:03
URL: http://marden.blogg.se/
Postat av: J.

Naaew vad söt katt!

2008-07-31 @ 19:11:55
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0