Hur svårt kan det va?

Jiapp ni som är lite insatta i min garderob vet ju att jag för ett år sen spontanköpte en sådan här kappa fast vit. Jag hade bråttom, det visade sig att den var alldeles för stor och inget öppet köp osv. Sen sitter jag och kikar lite på H&M´s hemsida och vad hittar jag inte. Kom ihåg de brudar att jag letat efter en perfekt sådan kappa i åratal. Måste trippa in i närmsta butik imorgon och införskaffa mig en sådan. Annars beställer jag den från nätet. Kosta vad de kosta vill men 198:- som denna är ju inget. Men nu kommer ju grejen, svart eller beige? Just i skrivandets stund är jag inne på den svarta. Please girls.. Hjäälp mig!!!
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0